Opzeggen lidmaatschap

Helaas zijn er leden die tijdens of aan het einde van het seizoen stoppen met voetballen. Onderstaand volgt de procedure voor het opzeggen van het lidmaatschap.

Procedure opzeggen lidmaatschap:

1. Lid zegt schriftelijk zijn/haar lidmaatschap op, middels een E-mail aan de ledenadministratie: [email protected]

2. Ledenadministratie stelt de teamleider op de hoogte.

3. Teamleider controleert of alle beschikbaar gestelde materialen zijn ingeleverd. Bij missende materialen, zal de teamleider contact opnemen met het vertrekkende lid.

4. Indien alle beschikbaar gestelde materialen zijn ingeleverd, wordt de penningmeester geïnformeerd.

5. Penningmeester controleert of het vertrekkende lid aan alle financiële verplichtingen heeft voldaan. Bij achterstand in de financiële verplichtingen, neemt de penningmeester contact op met het vertrekkende lid.

6. Als het vertrekkende lid aan alle verplichtingen heeft voldaan, wordt het lid uitgeschreven.

7. Mocht het vertrekkende lid niet voldaan hebben aan één of meer van bovenstaande verplichtingen (inlevering materialen, financiële verplichtingen, etc.), dan wordt het lid niet uitgeschreven.

N.B.: uiteraard geldt bovenstaande procedure ook voor overschrijving naar een andere vereniging. Voor deze spelers geldt dat het opzeggen van het lidmaatschap uiterlijk 14 juni bij V.V. Benschop gedaan moet worden. Overschrijvingen die later dan 14 juni bij V.V. Benschop binnenkomen, kunnen niet meer in behandeling genomen worden, in verband met de deadline die de KNVB hanteert.

Na beëindiging van het lidmaatschap is contributie verschuldigd tot en met het kwartaal waarin het lidmaatschap is opgezegd. Kwartalen gaan in per 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober.