Lid worden

Eerst meetrainen voordat je definitief besluit om lid te worden?  Meld je hier aan voor een proefles.

Lid worden

Voer onderstaande 2 vragen alleen in als u eerder lid bent geweest van een andere voetbalvereniging.

De contributie is afhankelijk van het type lidmaatschap: Senioren: € 225,- Vrijdagavond 7x7: € 120,- Junioren: € 175,-Pupillen: € 150,- Niet spelende lid: € 75,-. De inschrijfkosten bedragen € 5,- te voldoen bij de eerste contributiebetaling. Nieuwe leden moeten instemmen met een incasso-machtiging. Daarom dient een rekeningnummer vermeld te worden voor contributie-incasso.

De voetbalvereniging Benschop houdt rekening met uw privacy of die van uw kinderen. Hieronder kunt u aangeven of u akkoord gaat dat wij de naam en beeldmateriaal van de persoon die u inschrijft mogen tonen op de media kanalen van de VVB. Denk hierbij aan de website, social media en de tv schermen in het clubhuis.

Bij onze vereniging is het verplicht is om een vrijwilligerstaak op te pakken. Voor leden onder de 18 jaar wordt deze verantwoordelijkheid van de ouders verwacht. We geloven sterk in de kracht van samenwerking en vrijwilligerswerk om onze vereniging te laten bloeien en we rekenen op jullie betrokkenheid.

Nieuwe leden vanaf 16 jaar dienen een geldig legitimatiebewijs mee te sturen.
Kies bestandWijzigVerwijder

Hieronder kunt u aangeven hoevaak u een incasso wilt per seizoen

Een lidmaatschap kan pas worden beëindigd na schriftelijke opzegging bij de ledenadministratie. ([email protected])

Indien u op verzenden klikt gaat u akkoord met de voorwaarden.
Voor de handtekening is uw complete naam voldoende.

* = verplicht