Alcoholbeleid

De KNVB heeft aangegeven strenger te gaan controleren op het gebruik van alcohol in sportkantines en glaswerk/alcohol langs de lijn.
Hierdoor zijn wij genoodzaakt om ook “de touwtjes” strakker aan te trekken.

De volgende zaken zijn niet toegestaan:

Het gebruik van alcohol onder de 18.

Alcohol langs de lijn, verbod geldt bij ALLE wedstrijden. Dus niet alleen bij de A categorie!

Glaswerk langs de lijn, verbod geldt bij ALLE wedstrijden. Dus niet alleen bij de A categorie!

Dit alles wordt een “lastig” traject. Wij hebben namelijk gemerkt dat er nog steeds jongeren zijn die van trainer/leider/ouder alcohol krijgt aangeboden.

Ook het gebruik van alcohol/glaswerk langs de lijn bij wedstrijden wordt helaas nog steeds gedaan. Het antwoordt, het geldt alleen bij de A categorie, is niet juist. Het geldt bij alle wedstrijden.

De straf die de KNVB oplegt is niet mis. Kosten 1500,- euro en punten in mindering.
Dit alles willen wij zien te voorkomen. Het kan echter alleen als iedereen hier aan meewerkt en elkaar er op aan durft te spreken.

Word dus niet boos maar accepteer het. Erken je fout en hou het gezellig onderling!