Informatie

Stichting Business Club "V.V. Benschop" is de businessclub van voetbalvereniging Benschop. De Stichting is opgericht door Erik van Wijk, Berry van den IJssel en Bert Terberg, Na 14 jaar droegen ze in 2022 het bestuur over.

Het doel van deze stichting is tweeledig.

Netwerken
Als Businessclub willen wij de leden op een plezierige manier met elkaar in contact brengen. Voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de thuiswedstrijden van Benschop 1 worden de leden exclusief met een hapje en een drankje in onze sfeervolle businessruimte van Benschop ontvangen. U kunt hier op een rustige manier nog even over de wedstrijd napraten en natuurlijk netwerken. Verder zal er ieder jaar een speciale activiteit worden georganiseerd, waarbij de leden elkaar op informele wijze ontmoeten om nader kennis te maken met elkaar.

Inkomsten voor onze club
Daarbaast willen we inkomsten genereren ten behoeve van de voetbalvereniging Benschop om VV Benschop sportief op hoger niveau te krijgen. Er word veel gedaan voor de A-selectie, jeugd, vrijwilligers en de senioren teams.

Wat doen we met jullie bijdrage?

Als BC-lid ben je elke thuiswedstrijd tijdens het wedstrijdseizoen welkom voor een hapje en drankje in de bestuursruimte. Naast het bieden van een netwerkend voetbal-moment genereren we inkomsten voor VV Benschop om onze club op sportief niveau naar een hoger level te kunnen tillen. Er wordt ook in de jeugd geïnvesteerd. Naast een bijdrage voor het jeugdweekend zorgen we o.a. voor trainingsmateriaal en betere begeleiding. Dat is nodig om jeugdige spelers eerder op een hoger niveau te brengen zodat ze in de toekomst een snellere en goede aansluiting naar de selectie kunnen maken.

Wat hebben we afgelopen seizoen gedaan met jullie bijdrage en wat willen we in 2023-2024 jaarlijks (blijven) doen:

• Algemene financiële bijdrage aan de vereniging (voor dames & heren & jeugd). Zo dragen we ons financiële steentje bij aan de fysio en begeleiding van de spelers.
  • Financiële bijdrage voor het trainingskamp van de selectieteams.
  • Handschoenen voor de keepers van de senioren-elftallen.
  • Financiële bijdrage aan de AK'79 activiteiten zoals het jeugdkamp en het zaalvoetbaltoernooi in de kerstvakantie.
  • Een lezing van een gastspreker met netwerkmoment voor BC-leden. Op 19 april jl. kwam John vanZweden spreken.
  • Een zomeruitje voor BC-leden. Op 24 juni jl. organiseerden we een BBQ bij Recreatielandschap Rosenboom.

Afgelopen seizoensspecial:
  • Bijdrage interactieve TV-scherm in de bestuurskamer waar ook onze Businessclub is.

Toekomst:
Daarnaast willen we een jaarlijkse financiële bijdrage doen aan de door de vereniging georganiseerde Vrijwilligersavond. Want wat is VVB zonder de inzet van al die mensen die zich inzetten voor onze dorpsclub.

Bijdrage
Om lid te worden betaalt u per seizoen: € 600,-- (excl BTW). Aarzel niet en wordt lid, wie weet maakt u kennis met ondernemers die wat voor u kunnen betekenen. De Businessclub is groeiende en wij hopen net als het bestuur van VV Benschop dat dit de komende jaren door blijft zetten en dat dit natuurlijk niet ten koste gaat van sponsors die al jaren lang bord- en of kleding sponsors zijn en dat dit de komende jaren ook blijft groeien. Samen zijn we 1 team en hopen allemaal VV Benschop op deze manier naar een hoger niveau te krijgen, van pupillen tot en met de senioren , van vrijwilligers tot betere faciliteiten.

Thanks Ilona en Amanda
Hierbij nog een speciaal bedanktwoordje  aan Ilona de Bruijn en Amanda van der Geer voor hun inzet in de bestuursruimte. Zij zorgen evoor dat onze leden niets tekort komen bij een bezoek.

Bestuur Businessclub:

Alex de Graaf