Kleding

Kleding regels:

De kleding die je krijgt als lid van de vereniging zoals trainingspakken en/of tassen zijn en blijven ten alle tijden eigendom van de vereniging. Ga hier dus uiterst zorgvuldig en netjes mee om, want sponsoren betalen hier veel geld voor! Dit geldt ook voor het tenue waar je op zaterdag je wedstrijden in speelt!

Tijdens een training worden veel attributen gebruikt die een trainer helpt een goede en verzorgde training neer te zetten en het beste uit de spelers te halen. Hierbij kunt u denken aan ballen, hoedjes, doeltjes en hesjes. Wij verwachten van onze leden, dat ook hier zorgvuldig en netjes mee om word gegaan. Ook deze spullen kosten de vereniging jaarlijks een bedrag, dus is het niet de bedoeling dat we elk jaar nieuwe hoedjes, hesjes of doelen aan moeten schaffen omdat ze stuk zijn of omdat er niet op de juiste manier mee om wordt gegaan.