Activiteiten commissie AK`79

Ak’79

De activiteitencommissie organiseert gedurende het seizoen diverse activiteiten voor alle jeugdteams van de vereniging. Daarbij zijn de jaarlijks terugkerende evenementen als het zaalvoetbaltoernooi in de kerstvakantie, het paaseieren zoeken en het bezoek van Sinterklaas aan de kantine en als afsluiting van het seizoen gaan we ieder jaar op jeugdweekend.

Daarnaast wordt er ook voor elk team een activiteit georganiseerd gedurende het seizoen. Voorbeelden van activiteiten kunnen zijn:

* Paaseieren zoeken

* Fifa toernooi

* Beachsoccer

Aan het einde van het seizoen gaan we traditiegetrouw met een grote groep op jeugdweekend. Voor dit weekend zet AK’79 voor pupillen en junioren een mooi en gevarieerd programma in elkaar. De jeugdleden worden in teams verdeeld en gaan onder begeleiding van de trainers en leiders de strijd met elkaar aan.

De activiteiten commissie bestaat uit de volgende personen:

• Patrick Maton
  • Stef Elings