Selectie Benschop start 4 augustus met de voorbereiding .

10 juli 2022 11:00

seizoen 2022-2023

Het is stil rond de voetbalvelden bij Benschop, maar er wordt veel gedaan om bij de start van de competitie alles weer “spik en span” eruit te laten zien. Het nieuwe terras ziet er prachtig uit en wordt verder ingericht, de vlaggen zullen worden vernieuwd en de benodigde onderhoudszaken zullen worden gedaan. De KNVB heeft ons kunstgrasveld gekeurd en uit de rapporten blijkt het veld nog in uitstekende conditie is en voor twee jaar is goed gekeurd.

Alles wijst erop, dat onze nieuwe trainer van de A selectie Raymond van der Kort, de laatste vijf jaren trainer van derde klasser Schoonhoven, op donderdag 4 augustus om 20.00 uur met een groep van 35 spelers gaat starten. Op 15 augustus zal de groep gesplitst worden in de A en B selectie.

SELECTIE 2022-2023 A en B

Bilal Behmanes, Bryan de Boer, Mats vd Mortel ,Bas Nobel, Dion van Vliet Dennis Leen Jesper vd Ijssel, Jimmy Vendrig, Xander van Riet, Mitchell Frericks .Nils vd Mortel ,Stan Griffioen, Mohamed Mazouz ,Soulaimane Ouhamad . Mike Vergouw ,Patrick Maton ,Stef Elings ,Shane van Zanten , Lucas van Dam ,Sven Borst, Jaouhar Mhamdi .Bob Bijvoet ,Kevin van Galen ,Mika Raadgever ,Tom de Hoop ,Ruben Groeneveld ,Quinten Schep ,Ruben Buunen ,Bryan vd Dungen ,Luca  Kardolis , Hilbert Oskam ,Sem Gelderblom ,Rouis Groeneveld ,Angelo Mc Donald en Kevin Jansen.

De rest van de Technische staf blijft in handen van Sietse van Rhenen als ass trainer, Arjo Steijsiger als keepers trainer en Michel de Ridder als trainer van de B selectie. Kevin Jansen is de leider van het eerste en Jeroen Buunen van het tweede.

De geplande oefenwedstrijden zijn op 13 augustus om 14.30 uur thuis tegen SCH uit Harmelen. De andere wedstrijden worden uit gespeeld.  Op 20 augustus spelen een om 14,30 uur en twee om 11.30 uur uit bij Brederodes in Vianen en op 27 augustus in Oudewater ( 14,30 uur eerste en 12,00 uur tweede). Daarna begint de bekercompetitie.

De competitie van zowel een als twee is bekend geworden. Benschop 1 komt in de tweede klas vijf nieuwe ploegen tegen en speelt twee keer in Almere. De uitwedstrijd tegen PVCV uit Vleuten wordt om 17.00 uur gespeeld .

De indeling van Benschop 1: (13 ploegen)

Benschop, BFC, Buitenboys (Almere), CSW, Desto, EDO, FC Breukelen, Geinoord Nieuwegein, Loosdrecht, PVCV, Victoria Maarssen en Waterwijk.

Bij het tweede is er een voorjaars en najaarscompetitie. De beste teams uit de najaarscompetitie plaatsen zich in het voorjaar in de promotiepoules voor de reserve eerste klasse en de minderen komen in de niet promotiepoules.

De indeling van Benschop 2: (11 ploegen)

Benschop 2, Brederodes 2, Desto 2, DVSU 2, IJFC 3, Lopik 2, Sportlust 2, VEP 2, VVIJ 2, Vriendeschaar 2 en Zwaluwen Vooruit 2.

Iedereen nog een hele fijne vakantie gewenst, blijf gezond en hopelijk iedereen tot 4 agustus.