Programma juni/juli

3 juni 2021 8:15

Programma juni/juli

Programma juni 2021

We mogen weer voorzichtig open. Alle teams (ook de senioren en dames) zijn weer aan het trainen en onze jeugd mag de regiocup gaan spelen.

A.s. zaterdag is de start van activiteiten op ons voetbalveld. Er mag nog heel veel niet, maar wat er mag gaan we weer oppakken.

Dit betekent dat:

Het terras buiten zal weer opgezet worden door de KC en onze vrijwilligers zullen weer benaderd worden voor een terrasdienst.

De jeugd mag wedstrijden spelen voor de regiocup, dat gebeurd op zaterdag in de ochtend.

Senioren teams en dames mogen onderling een wedstijd spelen en worden uitgenodigd om dit op een zaterdagmiddag in juni te doen.

Als er activiteiten zijn op ons hoofdveld, dan is in de middag ook ons terras open en staan de koelkasten vol.

De teams nodigen we hierbij uit om activiteiten in te plannen en wedstrijden of trainingsverzoeken neer te leggen bij Martijn Sluis.

Programma juli 2021

Samen met de AK 79 en de Kantine commissie zijn we een aantal zaterdagen in juli aan het invullen.

Voorlopig staan:

3 juli MIX toernooi