Update Corona protocol 5-11

5 november 2020 16:00

Update Corona protocol 5-11

Vanaf vandaag zijn er geen senioren trainingen meer toegestaan op onze accommodatie.

Alleen de jeugd traint nog door. Ouders zijn helaas niet welkom.

Kleedkamers en kantine blijven dicht.

De KNVB heeft voorlopig het plan om vanaf het weekend van 16 januari 2021 een herstart van de competitie te organiseren.

De bekerwedstrijden komen dan te vervallen en we gaan de gehele maand juni van 2021 door.

De nacompetitie komt te vervallen. Half december 2020 wordt besloten of dit scenario haalbaar is.

Nader bericht volgt dus vanuit de KNVB.

Verder moedigt de KNVB verenigingen aan om toch activiteiten met elkaar te blijven doen. Hiervoor ligt voor de creatievelingen binnen onze club een uitdaging.

Lees op de site van de KNVB wat er mogelijk is, want er worden activiteitenbudgetten beschikbaar gesteld voor de verenigingen.

Als bestuurders van onze vereniging hebben wij ook de wens om iets met elkaar te doen. We gaan daarom onze ALV toch organiseren, maar dan online. Hierover informeren we jullie zeer binnenkort.

Het bestuur