VV Benschop Bedankt

25 augustus 2020 11:45

VV Benschop Bedankt

Zaterdag 22 augustus hebben wij van diverse binnensportverengingen een bedankje mogen ontvangen.

Tijdens de afgelopen maanden heeft de VV Benschop haar terrein opgesteld voor deze verenigingen.

Binnensporten was geen optie voor hen en op onze velden mochten zij gelukkig wel bewegen en samenzijn.

Het was goed om te zien dat we met elkaar in Benschop leuke dingen kunnen doen !

VV Benschop wenst alle verenigingen weer veel “binnensportplezier” en zal zeker ook in de toekomst voor andere verenigingen klaar staan.