Wij stellen aan u voor: Harmen Visser

24 mei 2020 10:45

Nieuw in Benschop

Ik ben Harmen Visser,  20 jaar oud en wonend in Woerden.

Op welke positie speel je het liefst ? : Links of rechtsback.

Je sterke punten: Altijd raar om dat over jezelf te zeggen. Ik denk me snel en goed binnen de groep te kunnen mengen en daardoor als team te kunnen gaan presteren. Ik denk mijn snelheid zowel aanvallend als verdedigend goed te kunnen gebruiken en denk aardig mee te kunnen voetballen.

Waar ben je minder goed in : Ik denk dat ik nog veel kan leren van de spelers van Benschop. Ik ben nog jong en kan hun ervaring goed gebruiken om mij  verder te ontwikkelen. Met name op het mentale vlak. Het spelen in een selectie team, waarbij presteren en resultaat belangrijk zijn, vergt het nodige van je.

Hoogtepunten in je voetbal carrière : De kampioenschappen als voetballer zelf zijn altijd bijzonder, maar ik heb ze ook als trainer/coach mogen meemaken. Daarnaast ervaar ik het mogen trainen en coachen bij een BVO ook als hoogtepunt.

Voor welke clubs heb je gespeeld: Ik ben in de F’ jes begonnen bij SC Woerden. Als tweedejaars B junior ben ik naar Sportlust ’46 gegaan. Hier is voor mij het senioren voetbal begonnen.

Waarom vv Benschop: Ik heb om meerdere redenen voor Benschop gekozen. Allereerst ben ik een enorme fan van voetbalclubs, die energie steken in de ontwikkeling van hun eigen jeugd en die hen de kans geven om in het vlaggenschip van de club te spelen. Benschop is zo’n club !. Daarnaast kreeg ik een prettig en warm gevoel bij de mensen , die met elkaar de club vormen. Ik voelde me gelijk welkom. Als we naar het voetbal kijken denk ik, dat we met de ververste en vernieuwde selectie en staf veel indruk kunnen maken in de nieuwe competitie.

Werk/studie: Momenteel zit ik in het laatste jaar van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding aan de Hogeschool van Amsterdam. Tegelijkertijd werk ik op een middelbare school in Woerden, het Kalsbeek college. Ik hoop na de zomer mijn studie afgerond te hebben en mij volledig op het lesgeven en voetballen te kunnen focussen.

Harmen, namens de club heel veel plezier en succes in Benschop en succes met de afronding van je studie,