Onze jeugd in het nieuw!

20 november 2019 21:00

Met dank aan Kaaswinkel van der Stok hebben we onze jeugd kunnen voorzien van nieuwe trainingspakken en tassen. Ook JAKO en van den IJssel Bedrijfskleding leverden een mooie bijdrage.

Het was een prachtig gezicht woensdagavond 20 november. Onze jeugdspelers waren namelijk voor 1 keer in het trainingspak van de club naar de training gekomen en gingen serieus -en met gekke bek- samen op de foto.

De jeugdleden wilden Kaaswinkel van der Stok nog eens extra bedanken voor de door hen gesponsorde trainingspakken en tassen!
Ook JAKO en Van den IJssel Bedrijfskleding leverden een financiële bijdrage. Namens de jeugdige voetballers van VV Benschop: super bedankt!

Een groot deel van de pakken van de Benschopse Jeugd was toe aan vervanging. Door de bijdrage van deze sponsoren konden maar liefst 80 pakken in uiteenlopende maten worden besteld. Ook was er nog budget voor 40 rugtassen. Nu kunnen de jeugdleden weer 3 jaar vooruit en is er elk seizoen een pak op maat van de jonge voetballer/ voetbalster én blijven contributieverhogingen in verband met kledingkosten achterwege.

De outfits van JO-10 en JO-19 zijn nog wat nieuwer, maar zodra ook die de maximale (representatieve) levensduur hebben bereikt, zullen deze ook vervangen worden voor nieuwe versies. De pakken zullen dan geen sponsor-logo's meer hebben. Veel handiger voor de uniformiteit en als je opeens uit je outfit gegroeid bent of halverwege het seizoen instroomt.

De oude pakken hebben trouwens een mooie bestemming in Afrika gekregen. Daar zijn ze ook fan van VV Benschop.