Geslaagde avond met Roelof Luinge.

6 juni 2019 10:45

sponsoravond

Als blijk van waardering was er weer de jaarlijks terugkerende avond voor de mensen, die Benschop 1 een warm hart toedragen. De A selectie in samenwerking met de Business club had oud betaald voetbal scheidsrechter Roelof Luinge bereid gevonden om zijn ruim 20 jarige loopbaan de revue te laten passeren. Het werd een super leuke avond waarin hij bijna twee uur een boeiend verhaal vertelde over wat hij allemaal had meegemaakt in zowel binnen als buitenland. Mooie verhalen over  zijn wedstrijden in het buitenland,  de finale tussen FC Utrecht en FC Twente met Jean Paul de Jong in de hoofdrol, het bewust vragen om een gele kaart van diezelfde de Jong, waardoor hij koning van de gele kaarten werd, terugkomend na een wedstrijd bij zijn huis, die door boze supporters met een seconde lijm helemaal beplakt was en de bedreigingen, die hij aan zijn adres kreeg zorgden ervoor, dat iedereen met volle teugen genoot en een goed beeld kreeg, wat een scheidsrechter allemaal kan overkomen. Gelukkig is hij ook een liefhebber van de derde helft en door zijn prive chauffeur  hoeft hij niet op een half uurtje te kijken. Na afloop nam hij nog ruimschoots de tijd om met de nodige Benschoppers van gedachte te wisselen. Roelof bedankt.