Dankwoord vanuit het bestuur

15 mei 2019 10:00

De afgelopen 2 weken heeft onze vereniging op grootse wijze haar 50 jarig bestaan mogen vieren.

De receptie voor genodigden en leden, gevolgd door de reünie met oud leden was bijzonder geslaagd.

Een opkomst van zo’n 260 mensen gaf zeer vele blije gezichten.Het uitreiken van een lintje door de wethouder van de Gemeente Lopik voor ons gewaardeerde oud voorzitter Gerard van Groeningen was de kers op de taart.

M.b.t. de jubileum dag van 11 mei mogen we eerstens dankzeggen aan de weergoden. Wat hebben we het getroffen met een heerlijk zonnetje en wat zorgde dit voor een onvergetelijke dag. In de ochtend mochten bijna 70 kinderen aan het jeugdtoernooi deelnemen. In de middag gevolgd door ruim 100 senioren en oudere jeugd.

Zeer geslaagde voetbalevenementen met hoog bezoek vanuit de Gemeente Lopik. Onze burgemeester heeft ook even van de sfeer geproefd op het feestplein en langs de lijn. En die sfeer die was er op het feestplein van de vroege ochtend tot bijna middernacht.

We hebben nu vanaf 1 januari een groot aantal evenementen mogen meemaken in het teken van ons 50 jarig jubileum.

Een woord van dank is op zijn plaats aan al de vrijwilligers die dit voor ons hebben mogelijk gemaakt.

Dank aan alle vrouwen en mannen van de jubileumcommissie en alle andere vrijwilligers die zich hebben ingezet om het jubileum op zo’n prachtige manier te vieren.Je ziet hoe sterk we met elkaar zijn en wat we allemaal kunnen  bereiken. Een echt top team !

Namens het DB
Erwin van Wijk