Ernie Vos koninklijk onderscheiden

26 april 2018 12:00

Ernie Vos koninklijk onderscheiden door Burgemeester de Graaf.

Met een smoes was Ernie naar de kantine van onze vereniging gelokt en aldaar werd hij in het zonnetje gezet vanwege zijn vele vrijwilligerstaken.

Niet alleen voor onze vereniging spant hij zich in, maar op vele plekken helpt hij mee met organiseren, regelen en uitvoeren. Bij de buurtvereniging, Abrona enz, enz.

De VVB is trots om zo`n vrijwilliger in haar midden te hebben!

Ernie zal morgen op het bordes staan op het dorsplein en kan door alle leden worden toegezongen.

Hij mocht de onderscheiding dus ontvangen in de kantine, waar ook Erry de Leeuw onderscheiden werd. Erry komt ook vaak bij onze club en is regelmatig scheidsrechter op onze velden. Daarnaast werd in het dorpshuis trouwe Benschop sponsor en vrijwilligster Helga Wiegeraad verrast met een lintje.

Onze felicitaties gaan uit naar zowel Ernie, Erry als Helga!