Gastspreker Hans van Breukelen bezorgt Benschop een leuke avond.

19 april 2018 10:15

Hans van Breukelen

De A-selectie in samenwerking met de Businessclub organiseerde voor de trouwe Benschop supporters een mooie avond door Hans van Breukelen te laten optreden als gastspreker. De oud keeper van FC Utrecht, Nottingham Forest, PSV en het Nederlandselftal dat in 1988 Europees kampioen werd, bezorgde de ruim 100 bezoekers een prachtige avond. Onder het item " ondernemen is topsport" haalde hij alle punten aan, die zowel voor een ondernemer als topsporter zeer belangrijk zijn. Tijdens zijn zeer boeiende manier van vertellen en heel mooi inspelend op de situatie, waar Benschop mee te maken heeft, kon je in het clubhuis een speld horen vallen. Zelfs Joop Corsten begon te begrijpen, waarom AJAX weer geen kampioen was geworden. Na afloop was iedereen onder de in druk van de manier waarop Hans zijn verhaal had gedaan. Eerlijkheid en spontaniteit spatte ervan af.

Hans, Selectie, BC en vv Benschop, het was klasse geregeld en bedankt hiervoor.