Team van de week: JO9

12 maart 2018 19:45

Team van de week: JO9

Afgelopen week waren de jongens van de JO9 aan de beurt om elftal van de week te zijn bij de thuiswedstrijd van het 1e elftal.  Het was niet zomaar een wedstrijd maar de enige echte 'Lopikerwaard derby' tussen Benschop en Lopik. De jongens werden op woensdag verrast door 1e elftalspelers Mitchell van Oort en Niels Beeres die in de stromende regen de jongens training hebben gegeven.  Moe en voldaan wilde de jongens naar huis gaan maar Niels nodigde ze nog uit om als team van de week zaterdag mee te doen met de warming up en met de spelers het veld op te lopen voor aanvang van de wedstrijd. De jongens vonden dit prachtig en er werd veelvuldig gevraagd of dit nieuws ook gedeeld mocht worden met de ouders en de vriendjes; natuurlijk mocht dit!  De bijdrage van de jongens heeft geholpen want het 1e won de derby en versloeg Lopik met 3-1.  Jongens bedankt!