Nieuwe club-app live!

10 december 2017 11:15

De nieuwe club-app is flink verbeterd en nu te downloaden!

De geheel nieuwe club-app is live!

Na maanden van ontwikkelen en testen is de nieuwe club-app nu te downloaden via de App store of via de Google play store.

Daar de oude app veelal basic informatie gaf is deze versie flink uitgebreid. Het geeft ons onder andere de mogelijkheid om onze sponsoren beter te tonen en om bijvoorbeeld pushberichten uit te zenden bij belangrijke mededelingen of afgelaste wedstrijden. Hieronder even een beknopt overzicht of wat er in de nieuwe app te vinden is:

- Laatste VV Benschop nieuws
- Uitslagen van de afgelopen week
- Programma van de komende week
- Afgelastingen (wedstrijden en trainingen)
- Topscorers
- Kies je favoriete team(s) en bekijk alle info op de teampagina (stand, programma van je team of van de complete poule, teaminfo en verslagen)
- Liveblog van wedstrijden: Tijdens de wedstrijd kunnen foto's, doelpuntenmakers, doelpunttype, assist, kaarten, wissels, chatberichten, tussenstand en meer direct toegevoegd worden aan de app. Deze gegevens kunnen thuisblijvers direct op de website of app zien.

Handleiding downloaden app;

- Ga naar de Apple app store of de Google play store en zoek op "Voetbalassist clubapp"
- Download deze en open de app.
- Vergeet niet de pushberichten aan te zeten als je de vraag krijgt.
- Zoek naar Benschop en klik VV Benschop aan.
- Je maakt nu gebruik van de app!
- Favoriete teams kun je instellen door naar instellingen te gaan en rechtsonderin kun je bij Favoriete teams je teams instellen. Deze verschijnen dan onderin het menu.

De app zal doorontwikkeld worden dus als je dingen mist, of als dingen niet goed werken, laat dit ons dan weten via [email protected]