Opzeggen lidmaatschap

26 mei 2017 9:45

Opzeggen lidmaatschap

Het betreft een jaarlijks terugkerend verhaal, maar voor de duidelijkheid brengen we de regels die gelden bij het opzeggen van het lidmaatschap nog even kort onder de aandacht. Opzeggen kan alleen rechtstreeks via de ledenadministratie van V.V. Benschop. Hiervoor kunt u het E-mailadres [email protected] gebruiken.

U krijgt altijd een ontvangstbevestiging van de ledenadministratie op uw bericht, dit is tevens het bewijs van uw afmelding.

Voor leden (en hun ouders) geldt, dat het mondeling afmelden of doorgeven van mutaties bij trainer, leider en/of bestuurslid, niet voldoende is. Een schriftelijke afmelding bij de ledenadministratie is altijd vereist.

De leden die V.V. Benschop willen verlaten en voor een andere vereniging willen gaan voetballen, dienen zich voor 14 juni schriftelijk af te melden. Overschrijvingen die later dan 14 juni bij V.V. Benschop binnen komen, kunnen niet meer in behandeling worden genomen, in verband met de deadline die de KNVB hanteert.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de ledenadministratie ([email protected]).