O19 kampioen in de 3e klasse

9 mei 2017 20:00

O19 kampioen in de 3e klasse

Zaterdag jl. was het dan eindelijk gedaan. Na 19 overwinningen en 2 gelijke spelen mochten we, 1 wedstrijd voor het einde van de competitie, de kar op !

Sponsor Terberg had hun mooiste auto geprepareerd en met chauffeur Joop mochten we het hele dorp door.

Het was de nummer 2 van de competitie UVV, die ook alles bleef winnen en daarom er voor zorgde dat het kampioensfeest pas laat gevierd kon worden.

In de competitie is door de mannen van onder 19 buitengewoon gepresteerd. Met een vaste groep van nog 11 jongens (keeper Kevin is net voor de winterstop ook voor het 2e gaan keepen) werd week in week uit bijzonder knap gepresteerd. De mix groep die vorig jaar ontstaan is en toen ook al kampioen mocht worden, is gemiddeld nog zeer jong. 6 van de 11 zijn nog geen 17, maar daar was in de wedstrijden meestal niets van terug te zien. Er werd gestreden tot in de laatste minuut en in totaal mocht het scorebord voor ons maar liefst 123 keer aangezet worden !

Omdat onze vaste groep maar klein is geweest, mochten we elke week 2 spelers vanuit de onder 17 selectie begroeten. Een bijzondere manier van samenwerken die in overleg met jeugd TC en trainers van onder 17 tot stand is gekomen en die gewerkt heeft. Dank daarvoor jongens !

Woensdagavond mogen we als toegift nog onze laatste competitiewedstrijd spelen tegen Breukelen. Aanvang 19.30 uur.

Dit is een mooie gelegenheid om onze afscheid nemende trainer te bedanken. Gert de Jong heeft de groep 2 jaar gehad en heeft dus in beide jaren het kampioenschap binnen gehaald.

Top mannen en bedankt voor het mooie seizoen!