Trainerscursus olv Frans Vermeulen begonnen

8 maart 2017 19:45

Trainerscursus olv Frans Vermeulen begonnen

14 enthousiaste leden waren afgelopen maandag aanwezig toen door Frans Vermeulen het startsein werd gegeven voor de interne trainerscursus.
De cursus, bestaande uit theorie en praktijktrainingen,  vind in totaal 10 keer plaats op een maandagavond en is bedoeld voor de leden om extra ervaring en kennis op te doen mbt het trainen van jeugdteams. De groep leden is vrij divers en bestaat uit leden die al trainer zijn van een jeugdteam en uit leden die in de toekomst de ambitie hebben om trainingen te geven. Afgelopen maandag was de eerste theorie avond en volgende week maandag gaat de groep het veld op om in de praktijk te trainen.

Wij als VV Benschop zijn trots dat zoveel leden hier een hoop tijd in willen steken om zich voor de VVB verder te ontwikkelen als trainer.

Frans nogmaals dank voor het geven van de cursus!