Een nieuw digitaal kassasysteem!

28 maart 2024 9:00

Hierbij een update van de recente ontwikkelingen binnen onze club, mede mogelijk gemaakt door jullie steun tijdens de Grote Clubactie 2022 & 2023.

Dankzij de opbrengst van de Grote Clubactie hebben we kunnen investeren in een nieuw digitaal kassasysteem, inclusief een verbonden pin automaat, voor onze kantine. Dit systeem zal niet alleen zorgen voor een efficiëntere afhandeling van betalingen, maar ook bijdragen aan een betere service voor al onze bezoekers.

Bovendien wordt er verder gegaan met de renovatie van de kleedkamers. Alle plafonds zijn inmiddels opnieuw gewit, waardoor onze kleedkamers weer een frisse uitstraling hebben gekregen.