Marcel van Steenis nieuwe hoofdtrainer vv Benschop

6 februari 2024 10:30

Benschop heeft een nieuwe hoofdtrainer vastgelegd als opvolger van de vertrekkende Alain Hijman.

Marcel is op dit moment hoofdtrainer van Schelluinen, waar hij het uitstekend doet. Ze staan in de 3e klas C Zuid tweede op een punt achter op GSC/ODS en hoopt op een mooi slot van de competitie. Hij is erg gedreven en de problemen met het niet goed kunnen trainen en wedstrijden spelen was voor hem de reden om in goed overleg niet te verlengen.

Zijn gedrevenheid heeft ervoor gezorgd, dat hij bij vele clubs een goede indruk heeft achter gelaten. Hij heeft voordat hij naar Schelluinen vertrok 3 jaar 3e klasser HSSC uit Hei en Boeicop, getraind, 4 jaar 2e klasser Tricht, 4 jaar LRC, toen spelend in de eerste en hoofdklasse, en nu  de huidige club van onze oud trainer Emanuel Sluis, 2 jaar Meerkerk en 4 jaar Theole. Bij Everstein was hij drie jaar hoofdtrainer en daar speelde Benschop altijd de eerste wedstrijd van de oefencampagne tegen zijn team.

Hij is in het bezit van UEFA trainer/coach A t/m 5 -2026 en gezien zijn staat van dienst een prima opvolger van de huidige hoofdtrainer.

Hij is ambitieus, gedreven en team /club gericht en dat is wat een kleine club als Benschop nodig heeft.

Samen met elkaar met plezier trainen en voetballen met het doel om beter te worden en succes te hebben staat hoog in het vaandel bij Benschop en daar lijkt de gedreven Marcel uitermate geschikt voor.

Het Benschop bestuur is blij, dat Marcel voor onze club heeft gekozen en wenst hem  heel veel succes en vooral plezier toe met zijn nieuwe uitdaging in en bij Benschop .