FC Utrecht Vrouwen tegen Ajax Vrouwen

5 februari 2024 10:00

Op zondag 10 maart spelen de FC Utrecht Vrouwen de kraker tegen de Ajax Vrouwen in Stadion Galgenwaard. Om 12.15 uur zal het team van Hoofdtrainer Linda Helbling het veld betreden en aftrappen tegen de Amsterdammers.

Speciaal voor onze partnerclubs hebben we hiervoor een bestelstraat aangemaakt via waar jullie tickets kunnen bestellen tegen een gereduceerd tarief. Jongeren tot en met 15 jaar kunnen zo voor 2,50 euro naar de wedstrijd komen en iedereen daarboven heeft voor 5,- euro een plekje in het stadion. Hierbij de link voor jullie club: https://ticketing.fcutrecht.nl/initiative/Benschop