Grote Club Actie winnaars

12 december 2023 16:30

JO10 en Luuk de Bruijn zijn de winnaars van de Grote Club Actie 2023.
Met elkaar hebben ze de meeste lootjes verkocht.

De jeugdspelers van JO10 en JO12 hebben zich onderscheiden als de grootste verkopers tijdens de Grote Club Actie van 2023. Met een verbluffende 424 loten voor de JO10 en 231 voor de JO12 hebben deze teams de meeste lootjes verkocht.

De opbrengst van dit jaar bedraagt EUR 3.883,20.

Een speciale vermelding gaat naar Luuk de Bruijn, die  214 loten verkocht en gisteren een cheque ontving om nieuwe voetbalschoenen te kopen.

Om de inzet te vieren, werden de JO10 jeugd gisteren getrakteerd op een welverdiende traktatie. Bovendien kregen de jeugdspelers die meer dan 25 loten hebben verkocht een medaille.