Vrijwilligersavond 2023

17 september 2023 12:00

Beste vrijwilligers,

'Zonder vrijwilligers geen vereniging'.

Jij als vrijwilliger maakt dat onze club kan functioneren zoals dat nu gaat en dat tot plezier en genoegen van onze leden. Dat is onbetaalbaar!

Daarom willen we alle vrijwilligers van het seizoen 2022/2023 & 2023/2024 van harte uitnodigen op de vrijwilligersavond. Dus ben je actief (geweest) als barvrijwilliger, doe je mee aan het onderhoud, verzorg je onze pr, vertegenwoordig je onze club op zaterdag, zit je bij de feestcommissie of AK'79, verzorg je trainingen, ben je leider/begeleider, fluit je wedstrijden voor ons of zit je in de jeugdcommissie, damescommissie, spelersraad of bij het bestuur? Of doe je vrijwilligerswerk wat niet opvalt of genoemd is ben je van harte welkom!

De vrijwilligersavond is op vrijdagavond 22 september vanaf 19:30 uur. Er wordt gezorgd voor een hapje en een drankje.

Bestuur/KC