Vrijwilligerstaak ouders jeugd 2023/2024

15 augustus 2023 10:15

Beste ouders/verzorgers,

We vinden het fijn dat 1 of meerdere van jullie kinderen lid zijn van onze mooie vereniging.

Net als heel veel organisaties, verenigingen en stichtingen moeten wij ons hoofd boven water houden met een klein budget.

Voor de bar- of kantinediensten, het onderhoud en voor het trainen en begeleiden van wedstrijden zijn we afhankelijk van vrijwilligers.

Het wordt steeds gezelliger en drukker in de kantine van VVB. Om dat zo te houden kunnen we vrijwilligers achter de bar en in de keuken gebruiken. Bardiensten zijn op zaterdag in de ochtend of de middag.

Als vrijwilliger achter de bar of in de kantine zorg je voor een flinke dosis gezelligheid!

Vind jij het belangrijk dat de club kan blijven draaien? Meld je dan aan als barvrijwilliger! De nood is hoog!

Vanuit de vereniging vragen we jullie als ouders/verzorgers om hulp. Geef je op voor 1 of meerdere taken die op het formulier staan.

We verwachten dat elke ouder van een spelend lid een taak vervult, zodat het leuk blijft voor iedereen. 😊

Het formulier dient met de uitgifte van de kleding ingeleverd te worden.

Voor scheidsrechter en grensrechter wordt binnenkort een avond georganiseerd om de regels uit te leggen.

Voor vragen kan je terrecht bij [email protected]

Formulier_vrijwillgerstaken_ouders_jeugd_23-24.docx