Welkom Alain!

28 juni 2023 9:30

Op dinsdagavond 27 juni werd het contract met de nieuwe hoofdtrainer Alain Hijman getekend.

Alain Hijman zal in het seizoen 2023/2024 als hoofdtrainer voor de groep staan.

Als ex-trainer van De Meern ( 2 jaar en kampioenschap), De Bilt (2 jaar en kampioen), Montfoort ( in hoofdklasse) en Argon ( topklasse zondag) denkt Benschop een trainer te hebben binnen gehaald, die zijn sporen heeft verdiend en het jeugdige Benschop zal proberen naar een hoger niveau te tillen.

Arjo Steijsiger blijft de keeperstrainer en heeft in het verleden ook samen gewerkt bij Montfoort met Alain Hijman. Niels Beeres is aangeschoven bij de begeleiding van het 1e als assistent-trainer.

De eerste contacten met de groep zijn goed verlopen en Alain heeft al een aantal trainingen aan 30 spelers en keerpers uit de A- en B- selectie gegeven. Hij is enthousiast en ziet het enthousiasme van de groep afstralen.

Op zaterdag 8 juli om 11.30 uur is er een onderlinge wedstrijd. Daarna stoppen de trainingen die vanaf augustus weer verder zullen gaan.