Nieuwe speelsters gezocht!

5 mei 2023 16:00

Keertje meetrainen met dames 2?

Op zoek naar een sportieve en gezellige uitdaging? Kom dan bij ons voetballen in Benschop! Wij zijn op zoek naar nieuwe leden voor ons enthousiaste dames 2 team.

Bij ons staat plezier en sportiviteit voorop. Onze trainingen zijn op maandag en woensdag en op zaterdag spelen we een wedstrijd. Na de wedstrijd is het gezelligheid en proosten we op de prestaties van ons team met een heerlijke Apple Bandit of een biertje.

Iedereen is welkom, bij ons kun je je talenten verder ontwikkelen en nieuwe vriendinnen maken.

Bij onze club draait het om meer dan alleen voetbal. We organiseren regelmatig leuke activiteiten zoals teamuitjes, en andere gezellige bijeenkomsten. Zo bouwen we niet alleen aan een sportief team, maar ook aan een hechte vriendengroep.

Dus waar wacht je nog op? Kom langs en doe mee met ons damesvoetbalteam in Benschop. Je zult er geen spijt van krijgen!

Stuur een mail daar: [email protected]

vvb.png