Voorstellen nieuwe speler heren 1

20 april 2023 12:45

Denzel welkom bij de VVB en veel succes volgend seizoen!

Een nieuwe aanwinst volgend seizoen heeft Benschop zijn ja woord gegeven. Hieronder leest u wat meer informatie over hem.

Mijn naam is Denzel van 't Klooster, 22 jaar oud en ik woon in IJsselstein.

• Op welke positie speel je het liefst?
Ik speel het liefst centraal achterin.
  • Je sterke punten
Ik ben een verdediger die goed is in de lucht, veel coacht en een goede pass beschikt
  • Waar ben je minder goed in?
Als verdediger ben ik niet de aller snelste en moet ik tevens leren soms meer geduld te houden.
  • Hoogtepunten in je voetbalcarrière
In mijn jeugd tijd speelde we altijd mee om de bovenste plekken. Met als top punt de B1 waarin we mee speelde in de na competitie om te promoveren en uit mochten spelen tegen Achilles’29 toen deze club nog in de KKD speelde.
  • Voor welke clubs heb je gespeeld
Ik heb gespeeld voor VVIJ en 1 jaar voor AURORA
  • Waarom vvBenschop
Ik heb voor Benschop gekozen omdat ik het gevoel heb dat dit de beste stap voor mij is voetballend gezien. Ik heb het geloof in de staf die mij beter kan maken. En het gevoel bij de jongens was top. Zodoende is deze stap de meest logische en kan ik niet wachten te beginnen.
  • Werk/studie
Op dit moment studeer ik integraleveiligheidskunde in Den Bosch momenteel eind 3e jaar en werk ik als bijbaan bij slagerij van de heuvel in IJsselstein.

Welkom Denzel!

WhatsApp_Image_2023-04-20_at_12.29.35.jpeg