Geslaagd trainingskamp

9 januari 2023 11:45

Heren 1, 2 & dames 1, 2 zijn afgelopen weekend op trainingskamp geweest naar Brussel.

Afgelopen vrijdagochtend zijn heren 1, heren 2, dames 1, dames 2 en staf naar Brussel vertrokken. De eerste dag werd er op een nabijgelegen sportcomplex getraind. Die avond hebben de teams met elkaar gegeten in het hotel. Een bus met muziek bracht de teams naar een bowling baan waar in gemixte teams werd gespeeld.  Na het bowlen door naar een pub tegenover het hotel waar alle teams met elkaar een gezellige avond hadden.

Op zaterdag helaas geen wedstrijden maar opnieuw trainen. De middag werd gevuld met teamgesprekken, cultuur en wandelingen door de stad Brussel. Die avond hebben we met elkaar gegeten bij een Italiaan en als afsluiter was het opzoek naar een leuke kroeg of club.

Een geslaag weekend met veel gezelligheid, sport en plezier!

Bedankt aan de organisatie!