Benschop met lege handen.

Hercules VR1

Benschop Vr1

Vrouwen zaterdag, VR1, 3e klasse A

6 september 2014 13:00

Na een loodzware bekerpoule was afgelopen zaterdag de aftrap van de competitie.
In Utrecht moest worden aangetreden tegen Hercules, een oude bekende voor de dames.
Net als voorgaande edities waren de dames redelijk gelijkwaardig. Toch leidde dat niet tot doelpunten de eerste helft. In de 58e minuut opende Noelle, die erin kwam voor Kim, na een pass van Gwen de score. Heel lang kon Benschop niet genieten van deze voorsprong. Na 4 min trok Hercules, met een schot net buiten de zestien die in de kruising vloog, gelijk. In de 65e minuut Daisy kwam erin voor Lisa. 3 minuten daarna liet Benschop zich gemakkelijk kloppen. En zo nam Hercules de vorsprong. Daarna werd het een legio aan kansen over en weer en had Benschop via Noelle, Gwen en Jasmijn de score gelijk kunnen trekken, maar het was net niet. Ook Hercules was nog dicht bij een doelpunt. Maar Stans zag de bal uiteenspatten op de lat.
Al met al een goede wedstrijd. Helaas zonder punten weer terug naar Benschop.
A.s. zaterdag volgt om 14:30uur de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Driebergen komt dan op bezoek.