Dames tonen veerkracht

Benschop Vr1

Vrouwen, VR1, Groep 2 05

27 augustus 2014 20:00

Afgelopen woensdag stond de 2e bekerwedstrijd in een loodzware poule op het programma. Op de Ikea in Utrecht moest er worden aangetreden tegen FajaLobi/KDS wat een klasse hoger speelt al een aantal jaren.
Al snel stond FajaLobi/KDS op een 2-0 stand. Benschop werd wakker en wist na een half uur spelen met 2 mooie doelpunten van Gwen de stand gelijk te trekken, na prachtig voorbereidend werk van Corina en Kim. Nog voor de rust nam FajaLobi/KDS de leiding. Na de thee ging het spel op en neer, maar bleek FajaLobi/KDS toch de sterkste en liep uit naar 5-2. Al met al een zeer goede wedstrijd van Benschop. Heel knap om na een snelle achterstand gelijk te komen en het FajaLobi/KDS de punten niet caedau te doen! Dit biedt vertrouwen in de wedstrijd van zaterdag, thuis tegen VVIJ. Op papier de sterkste tegenstander en het hoogst spelende team.