Bekerwedstrijd vv Benschop dames 1 - JSV zondag

23 augustus 2014 17:00

Wiedjay Ramjiawan

Verslag bekerwedstrijd zat 23 aug.    Benschop vr1 – JSV vr1

Een leuke wedstrijd om te zien, dit in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen het spel ging dan ook op en neer.

JSV dames waren in de eerste helft wel wat gevaarlijke, maar door goede samenwerking in de achterste line van Benschop konden de spitsen van JSV er niet doorkomen.

Het was voor Benschop wel even wennen met zoveel andere speelsters in het veld, maar ondanks dat speelde de dames van Benschop een goede eerste helft.

Je kon merken dat de nieuwe trainer een andere speelstijl heeftdan de dames van Benschop gewent waren, maar ondanks ging het de dames toch goed af. ( rust 0-0)

De 2e helft heeft de trainer wat omzettingen gedaan zodat Benschop dames wat gevaarlijke ging worden.

Door in de tweede helft meer te combineren werd er bijna een doelpunt gescoord ( 48e min)

JSV kwam sterk terug in de tweede helft en dat gebeurde dan ook in de 55e min 0-1. In de 60e min werd het zelfs 0-2 allebij de doelpunten waren niet nodig geweest, even niet opletten en JSV dames profiteerde hiervan.

Toch lieten de dames van Benschop zich niet kennen, en gingen opzoek naar een doelpunt.

Zij waren er vlakbij  maar de ballen mochten er vandaag niet in.

Men kon ook merken dat er paar dames net terug waren van vakantie, Konditie speelde hierbij ook een rol.

Ondanks de nederlaag kunnen wij terug kijken op een geslaagde wedstrijd waar in veel te zien is geweest.

Ik wil dan ook de dames van het tweede team bedanken voor hun inzet in deze wedstrijd, en dat ze bereid waren om mee te doen.

Op naar de volgende bekerwedstrijd, daar laten wij zien wat wij kunnen, wij hoeven voor niemand bang te zijn.