Victoria te sterk voor Benschop.

Victoria 1

1 februari 2020 14:30

R. ter Hoeve

Na de goede wedstrijd uit tegen Delta Sports waren de verwachtingen hoog gespannen in Benschop. In de eerste helft leek het erop, dat Benschop Victoria kon bijbenen, maar na de 0-1 en direct na de rust de 0-2 was het gebeurd met alle goede bedoelingen.

Benschop speelde het eerste half uur een aardige wedstrijd en ook Victoria liet zien, dat ze een goede ploeg hebben. Het grote verschil zat hem in de aanvallende kwaliteiten. De mannen uit Hilversum zorgden regelmatig voor wat gevaar bij het Benschop doel, terwijl de Benschoppers niet verder kwamen dan de 16 meter. Het eerste schot richting het doel van Victoria vond plaats in de 42e minuut terwijl Mitchell van Oort regelmatig aan de bak moest. Nadat Mitchell van Oort een vrije trap uit zijn doel had geranseld was het in de 36e minuut raak. Scheidsrechter Ter Hoeve negeerde een vlagsignaal van de Victoria grensrechter, die een ingooi gaf aan Benschop omdat de Victoria speler de bal over de lijn liet lopen. Rik Langhout pikte de bal op rechts op en vond de vrijstaande Emma’s bij de eerste paal en dat betekende 0-1. Benschop probeerde wat terug te doen, maar weer was het ten Hoeve, die roet in het eten gooide. Uit de corner van Jeroen Lamboo werd duidelijk hands gemaakt, maar de scheidsrechter had niets gezien en floot voor de rust.

Ondanks de wat vreemde beslissingen van de scheidsrechter bleek Benschop toch een maatje te klein voor Victoria. Vijf minuten  na de rust was de wedstrijd al gespeeld. Dom bal verlies op het middenveld werd direct afgestraft door invaller Hessel Witkop 0-2.  Even daarna was het helemaal over voor Benschop. De beste man van het veld Rik Langhout slalomde door de Benschop achterhoede heen en tikte simpel de 0-3 in. Een prachtige actie. Benschop wisselde daarna drie keer, maar aanvallend bakte Benschop er de gehele wedstrijd niets van en verloor kansloos met 0-3.

Zaterdag om 14.30 uur zal er in Nieuwegein moeten worden aangetreden tegen JSV. Een ploeg, die nog een beetje in de buurt van Benschop staat, dus een overwinning zou zeer welkom zijn. Hopelijk zit het onze jongens een keer mee.

De opstelling:

Mitchell van Oort, Patrick Maton, Remco van Wijn gaarden), Niels Beeres, Bryan de Boer, Jeroen Lamboo, (55e min Mitchell Frericks), Martijn de With, Olaf de Koning, David Verweij, Achraf Merroen, (60e min Kwame Ballo), Mike Vergouw (68e min Matts Bakker).

What do you want to do ?
New mail