Montfoort SV ‘19 wint eerste bekerwedstrijd.

Montfoort S.V.'19 1

Groep 1 018

31 augustus 2019 14:30

Onbekend

De kop is eraf. De eerste officiële wedstrijd voor Benschop zit erop. De nieuwe fusie club Montfoort SV’19 ontstaan uit vv Montfoort en MSV ’19 bleek uiteindelijk toch te sterk voor Benschop. Vier minuten voor tijd strafte Mike Sluijter een foutje in de achterhoede van Benschop genadeloos af.

Benschop had het zwaar tegen de eerste klasser en moest volop in de verdediging en dat deden ze met verve. Montfoort was de bovenliggende partij, maar de Benschoppers gaven weinig ruimte weg en als er kansen kwamen stond de prima keepende Kevin van Galen op zijn post. Benschop moest het van uitvallen hebben, maar voorin kon men weinig uitrichten. Een 0-0 leek over de streep getrokken te worden, maar vier minuten voor tijd pakte Montfoort toch de verdiende overwinning.

Zaterdag a.s. om 17.00 uur komt tweede klasser ESTO op bezoek in Benschop. Voor de wedstrijd zal een minuut stilte in acht worden genomen ter nagedachtenis aan  de overleden oud aanvoerder van Benschop Teus Haaksman.