PVCV gaf Benschop 2e klas les.

PVCV 1 (zon)

Groep 1 20

1 september 2018 17:00

L. Adams

Onbekend

De zondag 2e klasser PVCV uit Vleuten leek een te nemen hindernis voor Benschop, maar de promovendus kwam uiterst bedrogen uit. De Benschoppers vergaten, dat je niet ongestraft met veel mensen voor de bal kunt voetballen in de 2e klas en PVCV profiteerde daar als ervaren 2e klasser vol van in de eerste helft. Binnen het half uur stond Benschop op een 0-3 achterstand.  Bal verlies op het middenveld, slecht keeperswerk en het niet naleven van de afspraken kwam Benschop duur te staan. Vlak voor de rust deed Benschop nog iets terug via David Verweij, maar het kwaad was toen al geschied. Na de rust een veel beter staand Benschop, maar PVCV trok massaal terug en gaf Benschop niet veel ruimte om de aansluiting te krijgen. Toen in de 70e minuut een afstandschot van ruim 35 meter zo in het Benschop doel verdween was het helemaal gedaan met Benschop. Invaller Jonathan Antonio bracht wat meer gevaar voorin en hij was het dan ook, die goed doorzettend een voorzet van rechts prima afrondde 2-4. De wedstrijd was in ieder geval een goed leer moment voor Benschop en zal hopelijk in de komende wedstrijden zijn vruchten daar van plukken.