Onderhoud commissie

Wat doet de onderhoudscommissie:

Voetbalvelden en kunstgrasvelden hebben veel onderhoud nodig. Deze moeten worden ingezaaid, geveegd, besproeid en bijgehouden. Daar is de onderhoudscommissie druk mee. Maar ook het onderhoud aan de kantine, kleedkamers, tribune en beplanting rondom de velden zijn onderdeel van hun taken. Dingen als lijnen trekken op het veld doen zij ook.

Bericht van de onderhoudscommissie:

Dat bij een club als VV Benschop de vrijwilligers onmisbaar zijn is natuurlijk weer goed gebleken deze zomer. In toch een korte tijd is er enorm veel onbetaalbaar werk verricht door de vele vrijwilligers bijvoorbeeld bij het plaatsen van dug-outs op veld 2, het plaatsen en bijhouden van heggen langs de velden en de totale aanblik van het sportpark, waar de gele deuren zijn veranderd in het Benschopse blauw. Ook is er een mooie plek gecreëerd waar de 2 picknick tafels zijn geplaatst. Al met al is er weer veel gebeurd in de zomerstop.

Nu het voetbalseizoen weer is begonnen is het belangrijk dat het dagelijks onderhoud weer blijft plaatsvinden. Zo moeten de kleedkamers en kantine steeds worden schoongemaakt, moet het groen worden bijgehouden en de strijd tegen de mollen worden gewonnen. Hiervoor is al een gezellige ploeg beschikbaar.

MAAR ook JIJ bent van harte welkom!

Kom op vrijdagochtend eens gezellig langs om de sfeer te proeven en te informeren naar alle klusjes die geklaard moeten worden. Misschien is het wel een klusje waar u al jaren van gedroomd hebt, zoals: het rijden met een blauw/witte tractor.....

Tot vrijdag!

Het Onderhoudsteam