Algemene informatie

Samen scoren

Bij VV Benschop willen we niet alleen op het veld scoren, maar ook buiten de lijnen. Als actieve club met sportieve en gezellige spelers, vrijwilligers en toeschouwers zijn wij ervan overtuigd dat onze club met ruim 300 leden bijdraagt aan een prettige leefomgeving van ons dorp én een plek biedt voor zakelijke contacten. Wij zijn een club waar prestatie en plezier hand in hand gaan, zowel voor de eigen leden, als voor de bezoekende verenigingen uit de regio.

Voetbal verbindt en u scoort als sponsor zeker ook buiten het veld. Wij bieden u graag de kans om het podium te zijn om uw bedrijf, product of dienst onder de aandacht te brengen en te scoren.

Sponsoring van VV Benschop

Met uw sponsoring steunt u een mooie club die speelt in de hogere regionen van het zaterdag voetbal.  Met jeugdteams, 3 damesteams, 5 seniorenteams en met betrokken en enthousiaste trainers, spelers, begeleiders, supporters en vrijwilligers. Met de ambitie om bij thuiswedstrijden voor veel publiek te winnen. Ook voor u een kans om te scoren! Bekijk de mogelijkheden  of neem contact op via [email protected].

Wij beschikken als vereniging gelukkig over heel veel actieve en betrokken vrijwilligers, maar met alleen de vrijwilligers gaan wij het als club niet redden. Geld blijft noodzakelijk om alle wensen te (blijven) realiseren.

VV Benschop is sterk afhankelijk van sponsoren uit het lokale bedrijfsleven. Dankzij de inbreng van onze sponsoren krijgen wij de mogelijkheid om onze leden de juiste mogelijkheden te verschaffen, zowel voor de trainingen als voor de wekelijkse wedstrijden. Daarnaast worden ook extra activiteiten mogelijk gemaakt als voetbalkampen, clinics, toernooien e.d.

Wat gebeurt er met mijn financiële bijdrage?

Primair moet u dan denken aan het ondersteunen van ongeveer 20 teams en het onderhoud en uitbreiding van de faciliteiten op ons sportpark. Concreet wordt met uw sponsoring een bijdrage geleverd aan de volgende zaken:

• Aanstellen van gediplomeerde trainers/leiders/jeugd coördinatoren
  • Training en opleiding vrijwilligers
  • Organisatie van activiteiten voor spelers, vrijwilligers en sponsoren
  • Organisatie van (jeugd)toernooien
  • Onderhoud en aanschaf van kleding
  • Onderhoud en verbetering van de accomodatie

Sponsoring op maat

Wordt u sponsor van VV Benschop voor naamsbekendheid? Of wilt u juist netwerken en onderdeel worden van een interessant zakelijk netwerk? Of ziet u sponsoring ook als vorm om uw business te activeren? Of misschien een combinatie van genoemde? Als sponsorcommissie van VV Benschop streven wij naar dé juiste invulling van het sponsorpakket dat perfect bij uw bedrijf past.

Als sponsorcommissie behartigen wij de algemene sponsorbelangen voor de vereniging en zijn wij het aanspreekpunt voor alle sponsoren. Wij komen graag met u in contact om uw eventuele specifieke wensen te bespreken en uiteraard staan wij open voor creatieve en vernieuwende ideeën van onze sponsoren!

Sponsorcommissie VV Benschop
Anja Klever