VV.Benschop verkoopt loten met de Grote Clubactie

20 september 2022 12:00

Beste lotenverkoper,

VV.Benschop verkoopt loten met de Grote Clubactie

Zaterdag 24 september start de Grote Clubactie. VV Benschop doet voor de eerste keer mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is om een mooi bedrag op te halen voor de renovatie van de kleedkamers. Vertel dit als je loten verkoopt zodat kopers weten wat ze steunen. Alle jeugdleden krijgen een verkoopboekje + persoonlijke QR code. De senioren teams krijgen aanstaande zaterdag een mail met een QR code waarmee lootjes verkocht kunnen worden. Geen boekje of QR code? Contact naar Daphne of Noelle.

Dit is hoe het werkt

Een lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas! Met het verkoopboekje verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op jouw online verkooppagina. Op de ouderwetse manier loten kopen is ook mogelijk. Bekijk de instructie op de achterzijde van deze brief.

TIP
: Scan zelf je eigen QR-code en deel je persoonlijke verkooplink via WhatsApp en social media met familie en vrienden.

Check online jouw lotenstand en verdien badges
Log in op je eigen verkooppagina. Hier bekijk je jouw lotenmeter, stand in het team en je verdiende badges. Daarnaast ontvang je een
e-mailnotificatie als je een lot verkoopt.

Zo log je in op je eigen online verkooppagina
:
1.  Scan je persoonlijke QR-code op de voorkant van je boekje
2. Klik op ‘Mijn stand’ (rechtsboven op je online verkooppagina)
3. Vul je inlogcode in (deze staat op de QR-code sticker op je boekje)

Verkoopboekje inleveren
Ben je klaar met verkopen? Lever je boekje dan in bij je trainer of Noelle/Daphne vóór eind november.

Win gave prijzen

Help ons doel te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen en maak kans op te gekke prijzen. Dit kun je winnen:

• Bij 25 verkochte loten win je de Grote Clubactie Medaille!
  • Deel jouw verkoopfilmpje met #groteclubactie en maak kans op coole prijzen
  • Bij 40 verkochte loten heb je altijd prijs via de Kids-verkoopwedstrijd en maak je zelfs kans op een PlayStation 5!

Word jij degene die de meeste loten verkoopt bij VVB?  Dan win je nieuwe voetbalschoenen!

Wij wensen je heel veel succes! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat.

Met vriendelijke groet,

Noelle & Daphne