Luke Spliet geslaagd voor opleiding UEFA B

16 september 2022 8:45

GEFELICITEERD LUKE 👍🏻|

Luke Spliet is geslaagd voor zijn opleiding UEFA B. Op woensdag 14 september was eindelijk het moment daar dat Luke examen mocht doen voor de opleiding UEFA B.
Onder andere vanwege corona was het examen pas begin dit seizoen, maar gelukkig kon Luke op een brede medewerking vanuit de club rekenen.
Spelers van de A- en B selectie en een aantal talenten van onder 17 zorgden er voor dat er met 16 spelers en 2 keepers getraind kon worden.
Luke moest examen doen bij een zeer ervaren trainer vanuit de KNVB Paul van der Zwaan. Een zwaargewicht want Paul van der Zwaan is reeds 8 jaar hoofdtrainer bij Quick in Den Haag en won in 2018 de Rinus Michels Award voor beste amateurtrainer van Nederland.
Luke heeft veel zelfstudie moeten doen en heeft stage gelopen bij onze trainers van de A en B selectie.
Vanuit de club is er door veel mensen medewerking gegeven en dat wordt door Luke en bestuur bijzonder gewaardeerd.

IMG-20220915-WA0003.jpg