Benschop volop bezig met samenstellen heren selecties 2022-2023.

1 april 2022 10:15

seizoen 2022-2023

De amateur competitie is net over de helft, maar de verschuivingen in de diverse selecties zijn bij een heleboel clubs al duidelijk.  Ook bij Benschop zijn de onderhandelingen in volle gang, want aan het begin van het nieuwe seizoen zullen de selectieteams volledig bezet moeten zijn en de open gevallen plekken zullen opgevuld moeten worden. De TC is in gesprek met diverse spelers om met name de A selectie te versterken.

De nieuwe trainer Raymond vd Kort zal blij zijn met het feit, dat er op dit moment slechts vier spelers hebben aangegeven te stoppen of naar een andere club te gaan. Alle spelers van het goed draaiende jeugdige tweede elftal blijven ook komend seizoen selectie voetballen bij Benschop. Een heel goede zaak voor de Dorpsclub. Met enkele aanvullingen van buitenaf en van het tweede moet er ook volgend seizoen weer een representatief Benschop 1 te bewonderen zijn.

De volgende spelers hebben toe gezegd ook volgend seizoen A selectie speler van Benschop te zijn:

Jesper vd IJssel, Shane van Zanten ,Kevin van Galen, Sven Borst ,Bryan de Boer, Mats vd Mortel, Stan Griffioen ,Patrick Maton, Nils vd Mortel, Mike Vergouw, Stef Elings, Daimios Damkalis, Jimmy Vendrig, Dion van Vliet, Lucas van Dam en Bilal Behmanesh.

Twee spelers hebben aangegeven te willen  stoppen. Aanvoerder David Verweij en Jurgen Ruitenbeek.

MontfoortSV heeft gewinkeld bij Benschop en heeft Thomas Koense en Merlijn vd Berg een contract aangeboden voor het nieuwe seizoen.

De TC is nog volop bezig en hoopt zo spoedig mogelijk de selecties verder rond te hebben.