Huidige corona maatregelen VVB

16 januari 2022 10:45

Huidige corona maatregelen VVB

Update 16 Januari;

Na aanleiding van de laatste persconferentie is er gelukkig weer meer mogelijk. Trainen mag weer op de normale tijdstippen. Onderlinge wedstrijden spelen mag ook. We hopen dat bij de volgende persconferentie op 25 Januari meer duidelijk wordt omtrent het spelen van competitie wedstrijden.

Nieuwe Coronamaatregelen VV Benschop 15 november 2021

Vanaf heden zijn de volgende maatregelen van toepassing bij onze club.

-          Publiek is helaas niet meer welkom bij trainingen en wedstrijden.

-          Trainers, begeleiders, fysio’s, rij-ouders, scheidsrechters, grensrechters mogen de spelende teams begeleiden en aanwezig zijn op het sportpark.

-          Aangestelde vrijwilligers binnen de vereniging mogen aanwezig zijn op het sportpark.

-          De 1,5 meter, vaste zitplaatsen en QR code zijn van toepassing op de regels in de kantine.

-          De kantine is alleen open voor de teams die gevoetbald hebben die dag + de genoemde begeleiding.

-          De kantine sluit om 19.00 uur.

Bestuur en KC