Spaaractie bij PLUS Willemsen

4 september 2021 12:45

Spaar je mee vanaf 5 september?

Kijk hier voor de tussenstand

Van zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 kunnen klanten van PLUS sponsorpunten sparen voor de club of vereniging in hun buurt.

VV Benschop neemt deel aan de spaaractie bij PLUS Willemsen. Spaar jij mee?

Deze sponsorpunten zijn geld waard. De deelnemende clubs en verenigingen mogen het bedrag dat door klanten van PLUS bij elkaar gespaard is, naar eigen inzicht besteden. En daar weten we wel raad mee ;-).

PLUS: "Tijdens de lockdown voelde boodschappen doen soms als het enige uitje. Het Nederlandse verenigingsleven stond volledig stil. Geen voetbalwedstrijden op zaterdag, geen muziek of –danslessen en geen scouting. Omdat ook de kantines dicht bleven betekende dit voor clubs en verenigingen geen inkomsten. Nu de versoepelingen zijn aangekondigd pakt Nederland de draad weer op."

PLUS wil met deze unieke spaaractie het lokale verenigingsleven dus een steuntje in de rug bieden.