Zaterdag voor de beker FC Zaandam tegen Benschop.

31 augustus 2021 10:45

FC Zaandam is de eerste tegenstander voor de bekercompetitie. Om half 3 treden onze mannen op het Hoornseveld in Zaandam aan tegen de tweede klasser.

FC Zaandam is een club ,die ontstaan is uit de fusie tussen Zilvermeeuwen en Hellas. Ze spelen nu drie jaar in de tweede klasse A en de volgende fusie staat alweer op stapel. Het is de bedoeling, dat ze in seizoen 2022-2023 samen gaan met Zaanlandia.

Er rijdt geen bus naar Zaandam. Het sportpark in Zaandam ligt aan de Sportlaan 4 ,1508 DZ Zaandam. De rit met de auto duurt zonder files ongeveer een uur. Wij hopen de nodige Benschoppers te mogen begroeten in Zaandam.

Volgende week zaterdag komt 2e klasser Spirit naar Benschop en de 18e september komt de zondag tak van VVIJ op bezoek in Benschop. De wedstrijd tegen Spirit begint om 17:00 uur en de wedstrijd tegen VVIJ begint om 14:30 uur.

Ook wordt er dinsdag 7 september vriendschappelijk gespeelt thuis tegen Stolwijk. Deze wedstrijd begint om 20.15 uur.