Shane van Zanten stelt zichzelf even aan u voor.

29 juni 2021 10:15

nieuw in de A-selectie 2021-2022

Hallo, mijn naam is Shane van Zanten en ik woon in Nieuwegein. Ik ben 20 jaar.

Ik ben zelf een rustige jongen die het leuk vind om met vrienden in het weekend gezellig wat te gaan drinken.

Mijn vorige clubs zijn: VV Maarssen, JSV Nieuwegein en UVV. Er zijn natuurlijk wat bijzondere gebeurtenissen geweest tijdens mijn voetballeven. Zo ben ik begonnen als aanvaller maar in de b2 heb ik besloten om te gaan keepen en dit nu al zo’n 5 jaar doe. Daarnaast ben ik in de jeugd gescout voor FC Utrecht en Feyenoord. Zoals te lezen is, is mijn favoriete positie in het doel.

Als ik tijd over heb duik ik graag achter de Playstation en kan ik me daar uren mee vermaken. Ook vind ik het leuk om met vrienden gezellig wat te doen.

Momenteel studeer ik Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek aan de Hogeschool Utrecht en ben ik bezig in mijn eerste jaar. Daarnaast werk ik als bezorger voor Picnic wat ik met veel plezier doe.

Ik kies voor VV Benschop omdat er een jong gemotiveerd elftal loopt wat veel over heeft om te winnen en daarnaast een gezellig elftal is die na een training of wedstrijd blijven hangen voor een drankje.

Mijn doelstelling voor komende seizoenen is spelen in het eerste elftal en van waarde kunnen zijn voor het team.

Ik heb een vader die gek is van voetbal en het liefst het hele weekend voetbal kijkt, zelf ook gevoetbald heeft en mij vroeger veel tips gaf over hoe ik beter kon worden. Mijn moeder houdt ook van voetbal maar vindt het toch een stuk leuker om te kijken als ik zelf speel.

Shane namens de vv Benschop wensen wij je een hele mooie en lange tijd toe bij onze club en veel succes toe in het komende seizoen.