Oud gedienden stoppen bij Benschop.

10 maart 2021 11:00

Benschop A selectie

Zoals aan het begin van het seizoen al door hen aangegeven gaan aanvoerder Martijn de With, Remco van Wijngaarden en Niels Beeres definitief stoppen met spelen voor de A selectie bij Benschop. Ook leider Martijn Sluis en grensrechter Leo Booij leggen hun functie neer. Martijn Sluis blijft wel achter de schermen nog het nodige doen.

Martijn gaat lager voetballen daar hij zowel zakelijk als privé het niet meer kan combineren met de tijd, die hij daaraan kwijt is.  Hij speelde negen seizoenen in het eerste, speelde 205 competitiewedstrijden en scoorde 37 keer. Remco gaat in Benschop 4 spelen, was 12 seizoenen A selectiespeler, speelde 237 wedstrijden in de hoofdmacht en scoorde 8 keer. Ook laatste man Niels gaat lager spelen. Hij speelde maar liefst 13 seizoen in Benschop 1, was 9 keer doeltreffend en kwam 256 keer uit voor het vlaggenteam.

Leider Martijn Sluis en grensrechter Leo Booij waren 10 jaar actief bij Benschop 1. Daarvoor waren ze beide drie jaar invaller grensrechter. Zij willen na al die jaren wat meer vrije tijd hebben.

Het is jammer voor Benschop, dat ze de A-selectie gaan verlaten maar gezien hun geweldige jarenlange staat van dienst nemen ze met opgeheven hoofd afscheid. Jongens bedankt voor jullie tomeloze inzet in de afgelopen jaren en het ga jullie goed.