Voorlopige jeugdindeling 20-21

28 juni 2020 9:15

Voorlopige jeugdindeling 20-21

Hierbij de VOORLOPIGE jeugdindeling van v.v. Benschop. Door op- en afmeldingen kunnen hier nog verschuivingen in plaatsvinden.

Uitgangspunten het samenstellen van de jeugdteams vv Benschop zijn:

-       De spelers worden eerst op basis van hun leeftijd in een team ingedeeld door de technische commissie .

-       Naar aanleiding van vorenstaande zal er een zo goed mogelijke verdeling gemaakt worden. (dus bijvoorbeeld 2 onder 12-teams)

-       Hierna zal worden gekeken naar het spelniveau van spelers om deze op het juiste niveau te laten voetballen. Het spelen van voetballen op je eigen spelniveau is leuker en leerzamer, dan wekelijks onder of boven je niveau te moeten spelen.

-       In beginsel bij een teamindeling zal het zo kunnen zijn dat een team uit maximaal 16 (11-tallen) of 11 (8-tallen) of 9 (6tallen) spelers kan bestaan. Echter indien het ledenaantal geen oplossing biedt kan hier vanaf worden geweken.

-       Meisjes zullen t/m Onder 15 junioren gewoon bij jongens ingedeeld kunnen worden als er geen genoeg meisjes zijn of zij dit zelf willen.

We streven naar een limiet bij de Onder 8  en Onder 9 pupillen van maximaal 9 spelers per team. Dit kan inhouden wanneer de limiet is bereikt er geen nieuwe spelers meer worden aangenomen, als volwaardig spelende leden. Zij mogen na aanmelding wel direct deelnemen aan de trainingen van hun leeftijdscategorie maar kunnen dan niet deelnemen aan de wedstrijden.

Klik hier voor de voorlopige indelingen.

Bekijk hier het handboek jeugd 20-21

Met vriendelijke groeten