Zestien nieuwe dames bij Benschop

23 mei 2020 11:30

seizoen 2020-2021

Dat het goed gaat met de Dames afdeling bij Benschop was al een feit. Ze zorgen ervoor, dat er leven in de “brouwerij” blijft ondanks de corona problemen. Crazy 88 was een geweldig succes. Zij hebben zich goed op de kaart gezet en dat is ook opgevallen bij de omliggende verenigingen.

Bij VVIJ was er helaas geen plaats meer voor de dames ondanks dat de meesten al vanaf de jeugd VVIJ er zijn. Na een prima gesprek met de Benschopse Dames afdeling was de cirkel snel rond voor  16 dames. Als Benschop 2 gaan ze op zaterdag de nieuwe competitie in.

Dames van harte welkom bij onze Dorpsclub en we wensen jullie heel veel plezier en succes toe.