Wij stellen aan u voor: Tim Hoogendijk

19 mei 2020 9:45

Nieuw bij Benschop

Het bericht, dat er bij Benschop twee selectie keepers gingen vertrekken en de goede geluiden over onze Dorpsclub deed Tim beslissen om 2e klasser DCV uit Krimpen a/d IJssel te verlaten en zich aan te melden bij Benschop. Tim komt bij Benschop wat “oude maatjes” tegen waarmee hij twee keer bij Sportlust kampioen is geworden en verheugt zich erop om weer samen met hen op te trekken. Hij speelde diverse wedstrijden afgelopen seizoen in het eerste elftal van DCV. Zijn sterke punten zijn een tegen een, het coachen en het mee voetballen. De punten waarvan hij vindt dat hij daar nog sterker in moet worden zijn de hoge flankballen.Zijn hoogtepunten waren zijn debuut in Sportlust 1 en afgelopen seizoen bij DCV in de derby tegen Spirit, die eindigde in 0-0. Ook de kampioenschappen bij de B1 en het 2e van Sportlust zitten nog vers in zijn geheugen.. Tim woont in Waarder achter Oudewater en is 20 jaar. Belangrijk vindt hij het om met vooral jonge jongens te kunnen spelen, die leergierig zijn en  het doel hebben om beter te worden. Gezien de jeugdige groep en de technische staf denk hij bij Benschop zijn voetbal plezier te vinden en gaat er alles aan doen om eerste keeper te worden. Tim werkt momenteel bij Groenendijk Bedrijfskleding en wij wensen hem vanaf deze plaats veel succes en plezier toe bij onze club.